Follow Us @soratemplates

Thursday, June 13, 2013

Teacher-to-be

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah tanggal 13 Jun 2013 ak telah tamat pengajian..TAPIII..bukan keseluruhan lg la..baru tamat pengajian untuk Semester 6..Alhamdulillah dah 3 tahun ak bergelar mahasiswi di UPSI, Tg Malim.

Insyaallah, bermula bulan Julai ak akan berpraktikum di sekolah menengah untuk menjadi guru pelatih. Doakan kejayaan ak ye kawan-kawan.

Major ak di UPSI ialah ISMP Teknologi Maklumat dengan Kepujian. Minor pulak Programming. Insyaallah di sekolah nanti ak akan mengajar subjek ICT. Kadang-kadang rasa takut pulak bila pikirkan yang ak akan mengajar murid-murid. Boleh ke ak?? Cukup ke ilmu ak? Fuhhhh... bukan mengeluh tapiiiiii....hurmmmm....nebes pulak...

Bulan 7 nnti kita tunggu dan lihat jela cmne ak akan memulakan langkah sebagai seorang guru ye..doakan ak menjadi seorang guru yang berdedikasi dan bertanggungjawab ye kawan-kawan.
Semoga rezeki memihak kepada ak. Tak sabar rasenye nk bagi duit gaji pertama kat mak abah. tengok kawan-kawan lain semua dah bergaji besar, berkereta besar.. (jelessss taw)..

Doa kalian akan menjadi pendorong kepada kejayaan saya..aminnnnn....



sekian, wassalam.

No comments: