Follow Us @soratemplates

Wednesday, May 3, 2017

Testimoni Set Berpantang Terbaik



Macam-macam kes ibu semasa bersalin kan? Bagi ibu yang bersalin secera pembedahan pulak harus menitikberatkan kesihatan agar luka pada bahagian pembedahan segera kering dan sembuh. Kalau zaman dahulu, mak nenek kita selalu gunakan minyak gamat ataupun pati gamat untuk menyembuhkan luka. Juga dengan cara-cara traditional lainnya.
Zaman sekarang, ibu-ibu telah pun banyak mengamlkan cara berpantang modern dan juga mengambil langkah penjagaan yang lebih senang. Salah satunya apabila selepas bersalin mereka mengamalkan set berpantang modern seperti Set Berpantang Shaklee. Set ini ramai diamalkan oleh ibu-ibu sekarang, kerana khasiat yang bagus dan juga selamat diamalkan.
Kembali kepada penyembuhan luka ibu bersalin tadi, tentunya ibu akan risau kalau luka yang dialami lambat sembuh dan menimbulkan banyak masalah. Salah satu contoh misalnya  alami jangkitan. Pemakanan dan juga pengambilan makanan tambahan ketika berpantang amatlah perlu agar ibu cepat pulih seperti sediakala.
Banyak hal yang boleh dilakukan ibu agar luka cepat sembuh, salah satu contoh mengamalkan cara traditional. Akan tetapi cara tersebut agar sukar dilakukan jika ibu berpantang susah nak mendapatkan bahan tersebut. Sekarang sudah ada jalan yang terbaik untuk anda dapat atasi masalah luka lambat kering ini. Anda boleh mengamalkan Vivix sebagai makanan tambahan yang baik untuk mengatasi masalah luka agar cepat kering luar dan dalam. Selain itu Vivix juga membantu anda untuk lebih bertenaga dan juga banyakkan air susu ibu juga.

Vivix juga membantu meningkatkan sistem imun tubuh badan kita. Dan mempercepatkan luka cepat sembuh. Selain itu juga Vivix membantu ibu untuk elak meroyan. Semakin ramai ibu-ibu mengamalkan Vivix untuk mereka selama berpantang kerana khasiat yang luar biasa.











Bagaimana mahu membeli vitamin ini?

Cara 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.

COD Area Ampang, Cheras dan Sentul







Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: