Follow Us @soratemplates

Friday, January 5, 2018

KENAPA MINYAK IKAN SHAKLEE LEBIH BAIK DARI PASARAN LUAR


Memandangkan bulan ni bulan promosi Omega Guard, posting saya kali ini berkenaan ciri-ciri Omega Guard dan mengapa anda mesti pilih Omega Guard berbanding minyak ikan jenama lain.


Dulu pilihan saya terhadap minyak ikan ni paling utama adalah bau. Saya taknak yang liquid (cecair) sebab khuatir tumpah dan terkena kain dan ia sukar hilang. Syarat kedua saya adalah ia senang diambil oleh kanak-kanak. Eloknya sesuatu yang boleh dikunyah. Memang banyak minyak ikan di pasaran yang pernah saya cuba kepada anak-anak. Satu pun memang tak lekat pada anak-anak, saya pun jadi tak suka nak bagi.




"Banyak je omega kat farmasi nuh. Kenapa pilih Omega Guard Shaklee?"
Salah satu sebabnya: Omega Shaklee dari minyak ikan tulen yang disuling secara berperingkat sebanyak 3 kali. Maknanya apa?
Maknanya lebih selamat! BEBAS dari logam berat yang membahaya tu!
Nak ambil minyak ikan dari ikan sendiri tu, silakan. Tapi, tiada jaminan ia selamat ðŸ˜¬

Kenapa pilih Omega Guard Shaklee?
OmegaGuard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia. Banyak Kebaikan dan keistimewaan OmegaGuard Shaklee ini. Ia boleh diamalkan untuk seisi keluarga.
Kalau sebut Omega Guard Shaklee mungkin tidak ramai yang kenal. Kalau sebut DHA mungkin lebih popular kerana dalam Omega Guard Shaklee ini juga mengandungi DHA yang sangat baik untuk otak.
Omega-3 terdiri daripada EPA dan DHA. Terdapat pelbagai fungsi EPA dan pelbagai tugas DHA kepada tubuh badan kita.
Fungsi EPA
Mencegah kanser
Mencegah pembekuan darah
Mengawal kadar kolestrol yang berlebihan
Baik untuk pesakit jantung
Menghindar tekanan perasaan
Mencegah penyakit darah tinggi
Tugas DHA
Mencegah asma
Meningkatkan daya seksual
Mencegah sakit kulit
Mengelakkan kanser payu dara
Mengelak kanser prostat
Menghindar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan
Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan



Keistimewaan Omega Guard Shaklee


1. Omega Guard daripada Shaklee diekstrak daripada ikan laut air sejuk dan ia bukan dihasilkan daripada minyak hati ikan. 

Asalnya ini merupakan kajian seorang saintis Amerika pada 1970 yang mendapati orang Eskimo yang bekerja sebagai nelayan tidak menghadapi masalah jantung, lelah, tekanan darah tinggi atau kencing manis. Orang Eskimo yang pekerja dalam hutan sebagai pemburu yang kerap mengambil daging pula menghadapi pelbagai masalah kesihatan.
Ha nak tahu kenapa? Bila diselidik lebih lanjut mengenai ikan laut dalam, ikan laut dalam mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi. Asid lemak tak tepu contohnya EPA, DHA yang boleh merendahkan lemak dalam badan, menurunkan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

2. Omega Guard adalah 3x lebih tumpat daripada ketumpatan minyak hati ikan.

Di pasaran banyak je yang sebut Cod Liver Oil (minyak hati ikan kod) tapi Omega Guard diekstrak daripada sumber ikan asli, bukan daripada hati ikan. Jadi ini membuatkan Omega guard 3x lebih tumpat berbanding minyak ikan lain.
Bila tidak dihasilkan daripada hati ikan, bermakna Omega Guard juga kurang sangat toksik, sebab hati ni kan tempat berkumpulnya segala toksik.

3. Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen dimana ia mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 asid lemak Omega 3 semulajadi, termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Ini disebabkan Omega Guard dihasilkan daripada ikan semulajadi, bukan daripada hati ikan. Beza tau ni.

4. 1 sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega Guard


5. Softgel Omega Guard adalah halal

Semua produk Shaklee yang dijual di Malaysia terbukti halal, mendapat pensijilan Halal daripada Islamic Services of America (ISA), iaitu badan Islam luar negara yang turut diiktiraf oleh JAKIM.




Saya Nak Omega Guard!

Disebabkan khasiatnya yang pelbagai, Omega Guard boleh diambil oleh semua lapisan masyarakat daripada budak berumur 1 tahun hingga orang tua.

1 botol Omega Guard mengandungi 90 biji softgel.

Bagaimana mahu membeli vitamin ini?

Cara 1

Anda boleh terus klik ke OMEGA GUARD PROMO ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.

COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
Instagram : @eyranadzirah







No comments: