Follow Us @soratemplates

Tuesday, October 11, 2016

Tangani bil hospital yang melambung

Pengsan!! Bil hospital mencecah RM23K.



Sakit apakah ini sehingga bil hospital mencecah RM23K. Rakyat Malaysia ni kadang-kadang confident je nak ambil insurans sebab nanti kalau masuk hospital tak perlu bayar. Duduk dalam wad high class. Masa sakit dalam wad tekan loceng untuk minta bantuan. Tapi sedarkah anda setiap loceng yang anda tekan tu, ada cas yang dikenakan. 

Bila dihantar ke hospital kerajaan, katanya tak selesa. sempit. Panas, takde aircond. Tapi kalau korang ni rakyat Malaysia, rasanya bil hospital takde lah mencecah sehingga puluhan ribu. 

Sanggup ke bayar bil mahal sebegini ketika da sakit. Apa gunanya? 

Lebih baik kita cegah sebelum masuk ke hospital. Duit yang kita laburkan untuk kesihatan lebih bernilai daripada penyakit yang datang. 

Bagaimana supplemen boleh mencegah penyakit?

Ada pelbagai supplemen yang boleh kita amalkan untuk mencegah penyakit. Tapi kita sebagai umat Islam atau pun dari agama lain, hanya berusaha. Yang mendatangkan penyakit itu hanya dari Allah. Apabila Allah kata 'kun fayakun'. Maka jadi lah ia. Namun, Allah tidak akan menguji hambanya melainkan Dia tahu bahawa hambanya mampu menanggung. Wallahualam. 


BEST SELLER!!

Siapa yang sesuai untuk mengambil VIVIX?


Vivix antara produk BEST SELLER untuk penyakit-penyakit mahal ni. Bayangkan setiap penyakit yang disenaraikan ini, mencecah bil puluhan ribu ringgit. Mampukah kita?

Cegah sebelum melarat.



Bagaimana mahu membeli VIVIX ini? 

Cara 1 Anda boleh terus klik ke ADVANCED PROTECTION ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 


Cara 2 Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.


COD Area Ampang, Cheras dan Sentul

Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Putrajaya
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: