Follow Us @soratemplates

Sunday, November 13, 2016

Jom buang toksin dalam badan



Toksin boleh memasuki tubuh daripada makanan yang kita makan dan udara yang kita sedut. Makan sajian yang tidak sihat yang tinggi lemak, gula, garam, bahan perasa dan bahan pengawet memberi jalan kepada toksin untuk terkumpul dalam tubuh.

Pencemaran alam sekitar, asap rokok, makanan yang tercemar dan produk penjagaan diri mampu menyebabkan toksin ini mudah masuk ke dalam tubuh


Tekanan, kebimbangan, kekecewaan dan pemikiran negatif juga mampu menyebabkan pengumpulan toksin dalaman.

Diet melalui detoksifikasi adalah cara tubuh mengeluarkan toksin daripada tubuh. Tubuh akan mengeluarkan toksin dan kemudiannya memproses toksin tersebut melalui organ-organ seperti hati, buah pinggang dan kolon atau usus besar. Toksin ini akan dibuang melalui bentuk peluh, air kencing dan najis.


Toksin dan kemudiannya memproses toksin tersebut melalui organ-organ seperti hati, buah pinggang dan kolon atau usus besar. Toksin ini akan dibuang melalui bentuk peluh, air kencing dan najis.

Cara-cara untuk detoksifikasi

Ada banyak program detoksifikasi yang boleh anda ikut. Berikut adalah contoh-contoh diet detoksifikasi yang anda boleh pilih.

1. Berpuasa antara 1 hingga 3 hari.

2. Minum jus buah-buahan dan sayur-sayuran, smoothies, air dan teh.

3. Minum cecair spesifik seperti air bergaram atau jus lemon.

4. Mengambil suplemen atau herba.

5. Mengelakkan makanan alergenik.

6. Menggunakan penjulap atau pembersih usus.

7. Bersenam dengan kerap.

8. Meninggalkan pengambilan alkohol, kopi, rokok dan gula yang telah diproses.




Ramai nak detox badan tapi tak tahu macam mana nak mulakan dan nak ambil vitamin apa. Tahukah anda Hati merupakan organ dalaman yang paling besar? ianya bersaiz sebesar bola sepak. Hati juga melakukan 80% proses detox dalam tubuh dan selebihnya barulah diikuti organ-organ yang lain. Jadi apa yang perlu detox dulu? HATI. Apa vitamin untuk detox hati? DTX COMPLEX. 

Kemudian anda digalakkan detox usus kecil dan usus besar. Semuanya lengkap dengan SET DETOX SHAKLEE. Kenapa usus juga perlu detox? Kerana pembunuh no. 1 negara ketika ni adalah KANSER KOLON bagi lelaki dan no.2 bagi wanita. Kanser prostat turun ke tempat ke dua. Ini bukan pertandingan sapa yang menang, tapi kerana masalah kolon / usus ini sudah ditahap kritikal. Anda detox usus tapi anda lupa mana satu organ yang harus di detox dahulu. Jom baca sedikit Info tentang vitamin dalam set detox ini.


Fungsi SUPER DETOX - Buang toksin badan 

* Herblax -membantu membuang segala toksin yang berada dalam usus, yakni dengan membantu mencuci usus. 

* Alfalfa Complex - membantu menyahkan toksin yang berada dalam darah termasuk asid urik yang menyebabkan gout. 

* DTX Complex - membantu menyahkan toksin yang berada dalam hati yang mana kita ketahui bahawa hati merupakan organ yang menapis segala bahan logam berat yang masuk dalam badan (first filter of our body).

* Garlic - membantu meningkatkan sistem imun badan yang mana ia merupakan antibiotik semulajadi yang melawan jangkitan virus dan kuman. 

SET SUPER DETOX

*Membantu menyingkirkan toksin merbahaya dari badan
*Membantu meningkatkan kesihatan hati
*Meningkatkan seri wajah
*Meningkatkan sistem imun terhadap jangkitan badan
*Menghilangkan jerawat
*Membantu meningkatkan fungsi hati


Bagaimana mahu membeli vitamin ini?

Cara 1

Anda boleh terus klik ke DETOX SET ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.

COD Area Ampang, Cheras dan Sentul







Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: