Follow Us @soratemplates

Saturday, November 12, 2016

Nutriferon : Siapa perlukan nutriferon?

Kandungan Nutriferon

1 kotak ada 30 sachet



Siapa yang memerlukan NUTRIFERON ni?? :-).  Orang yang macam mana perlukan Nutriferon ni? Kanak2 boleh ambil? orang ada sakit autoimmune boleh ambil? Ibu menyusu, pregnant?

Sangat digalakkan diambil oleh mereka yang punya masalah ANTIBODI yang LEMAH, SENANG SAKIT dan sakit yang lambat recover : 

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.
2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema.

9. Mereka yang mengamalkan pemakanan yang tidak sihat
10.Mereka yang kurang bersenam
11.Mereka yang kurang tidur
12.Mereka yang mengamalkan minum alkohol & merokok 


Sebagaimana yang kita maklum, Sekarang ni Musim panas & ramai orang terkena demam, batuk & selsema...terutama sekali bayi & kanak2..yang selalu terdedah kepada virus yang terdapat di sekeliling kita..so, anak2 kita demam. batuk & selsema..mesti sebagai ibu bapa..kita rasa risau & susah hatikan???..saya pun ibu kepada 2 anak :-)..mempunyai rasa yang sama dgn ibu bapa di luar sana...pastu mesti nk cepat2 bawak anak ke klinik kan???...betul x???..pastu x sampi sebulan sembuh, demam balik..kadang2..seminggu jer..sembuh..pastu jangkit balik dgn kanak2 lain..jika kita hantar anak2 kita ke taska/ pengasuh yang jaga lebih dpd seorang kanak2 :-)..betul x???..ini membuatkan kita lg riasu anak-anak kita demam on off..betul x???

BAgi mengatasi masalah ini...dengan NUTRIFERON kita xperlu risau lg..kenapa???..sebab..kanak2 juga boleh amik NUTRIFERON tetapi dgn dose yang sedikit :-)..NUTRIFERON bukan UBAT tetapi SUPPLEMENT yang bertindak menguatkan sistem imun/pertahanan badan supaya susah dijangkiti virus demam, selsema & batuk.Ia juga menggalakkan penghasilan interferon secara semulajadi dalam badan, yang tidak bertoksik, terbukti secara klinikal, berpaten & yang paling penting selamat digunakan. 

1. kanak2 yang berumur 1-2tahun (boleh amik 1 paket, tuk 4 hari-maksudnya sekali amik campur dlm susu diorang 1/4 sahaja sehari)

2.kanak2 yang berumur 2-12 tahun ( boleh amik 1 paket, tuk 3hari-maksudnya sekali amik campur dlm susu diorang 1/3 sahaja sehari)

3.kanak2 lebih dpd 12tahun (boleh amik 1 peket sehari sama mcm dewasa)

Bayi, Ibu menyusu & Ibu Hamil boleh amik jgk x????..orang yang sakit AUTOIMMUNE..mcm mana plak???

1-Bayi tidak boleh ambil direct..tetapi bayi boleh dapat benefit nutriferon melalui susu ibu..jadi, terjawab sudah..ibu yang menyusu boleh ambil NUTRIFERON :-) 

2.Ibu Hamil tidak boleh ambil NUTRIFERON dikhuatiri keguguran

3.Orang yang sakit AUTOIMMUNE seperti sclerosis& SLE AMAT TIDAK DIGALAKKAN ..ini boleh menambah kecelaruan dalam sistem imun mereka..sistem imun mereka sudah sedia terlebih aktif & mereka yg ambil drugs utk depress imun sistem seperti kidney dieses,heart & mental prob(seizures) juga TIDAK boleh ambil rawatan interferon..


Promosi November 2016

Twin Pack : Beli 2 diskaun 5%
Beli 6 Free 1


Bagaimana mahu membeli vitamin ini?

Cara 1
Anda boleh terus klik ke TWIN PACK NUTRIFERON ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.
COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: