Monday, March 5, 2018

KENCING BERDARAH PETANDA MASALAH BUAH PINGGANG

TANDA2 ANDA ADA MASALAH BUAH PINGGANG

 Kencing berdarah
Dikuatiri ada batu karang yang menghalang penapis buah pinggang
 Terdapat kandungan protein pada air kencing
Penapis tidak berfungsi dengan baik sebab berlaku kebocoran atau kerosakan
 Buah pinggang selalu sakit

Anda akan sangat berisiko untuk dapatkan rawatan dialisis di hospital

Jika anda rasa2 ada tanda2 ni..
Baik Iktiar lebih awal dengan Vivix

Vivix bukan hanya Membersihkan malah merangsang pembentukan sel2 baru bagi mengantikan sel2 lama yang rosak
Mak nya kencing pekat merah. Takutnya. Siapa pun pasti risau kan.

Lepas ambil vivix tengok apa katanya:
Sebab sebulan dua ni mak aku kencing kotor, berdarah.
Kencing pekat merah. Doktor suspect takut buah pinggang. Dah dua bulan kencing merah gitu tapi tak sakit pun rasa.
Hujung bulan 12 ni appointment checkup kat hospital sungai Petani, tu aku bagi vivix tu.
Dah sejak dia ambil vivix dah ok belum?
Kemarin mak aku bagitau kencing dia dah jernih macam biasa. Lega aku.
Alhamdulillah.
Cepat gila kesan lepas makan vivix.

Kalau nak cuba, cepat masa promosi murah bulan ni. Belian twinpack dapat untung lebih RM200 tau.
Anak mane yang tak risau bila mak dah kena penyakit kencing berdarah.
.
Dah 2 bulan kencing berdarah. Tak tahu punca
.
Si anak mencuba dengan vivix.
.
Alhamdulillah dengan izin Allah belum habis sebotol vivix. Kencing mak dia kembali seperti asal.
JADI BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT BUAH PINGGANG?
.
.
Vivix mengandungi resveratrol. Berdasarkan kajian, Resverastrol ini membantu pesakit buah pinggang melalui 6 kaedah iaitu : .
๐ŸŽ Mengurangkan penggumpalan platlet dalam buah pinggang
๐ŸŽ Meningkatkan dan memelihara struktur dan bentuk buah pinggang normal
๐ŸŽ Tinggi antioksidan. Oleh itu anti oksidan ini akan mengurangkan tekanan oksidatif pada sel-sel nephron buah pinggang sekaligus membantu mengurangkan kerosakan yang lebih teruk kepada buah pinggang
๐ŸŽ Membantu mengembangkan salur darah pada buah pinggang pesakit
๐ŸŽ Mengurangkan proses lipid peroksida
๐ŸŽ Membantu mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang
. 
COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
Instagram : @eyranadzirah







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...