Follow Us @soratemplates

Thursday, November 8, 2012

Keistimewaan & Fungsi Premium Beautiful

Assalamualaikum w.b.t

Sekali lagi Eyra ingin berkongsi dengan anda semua mengenai kelebihan corset yang mengagumkan ini.. Corset ini terbahagi kepada 3 bahagian. So, Eyra memang suggest kat uolz pakai 1 set.. lebih menjimatkan. Jom Eyra explainkan 1 persatu. 


Bahagian atas = LONG BRA


- Cup berbentuk piramid menampung payudara agar tidak jatuh & puting dalam kedudukan asal (elak kanser)
- Menghalang lemak mengalir ke bahagian belakang.
- Mengelak daripada gastrik dan ulser

Kedudukan dan bentuk tali yang tidak mudah jatuh.Tali bra yang boleh diketatkan atau dilonggarkan ikut keselesaan masing-masing.
Rekaan bentuk "U" pada bahagian belakang bra PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini bukan sahaja dapat menyerlahkan pandangan kurus (lemak akan menjadi tipis disini) dari belakang badan uolz, ia juga mempercepatkan pembentukan di belakang badan, dan juga menambah kontur bahagian belakang. Lemak yang tebal, ajaibnya akan hilang sebaik sahaja uolz memakai dengan disiplin.

Bahagian tengah = Waist Nipper



- Suntikan F.I.R paling banyak dalam tetulang 'waist nipper'
- Berfungsi untuk mengatasi masalah tulang belakang (bongkok, sakit pinggang)
- Sesuai untuk lelaki dan perempuan terutamanya ibu-ibu lepas bersalin

Batang keluli memori pada WAIST NIPPER PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini (Ada 7 tulang) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Memang confirm u all  tegak je nnti. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful. U all tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan HILANG juga dari badan! Bagus kan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni?
 Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
Perut menjadi kemas dan rata dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini. Amat sesuai juga untuk kaum adam yang BUNCIT.
P/S: Tali pada PREMIUM BEAUTIFUL CORSET - WAIST NIPPER ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut. Badan yang gemuk dan 'flabby' akan automatik menjadi ramping. Tali ini mmg tak pernah ada rekod putus disebabkan ianya made in Japan- bukan seperti tali biasa, sangat kukuh buatannya.Bukan sebarangan buatan yer. 

Bahagian bawah = Long Girdle


- Menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut & menghilangkan 'strecth-marris' terutamanya bagi ibu-ibu selepas bersalin.
-Tidak menekan ovari dan dapat memberi kesan hormon yang seimbang.
- Memperbetulkan pengaliran darah & udara serta mengawal keputihan.
- Love Shape nipis membentuk pinggul yang menarik. 

Love Shape' nipis untuk membentuk pinggul yang seksi lagi montok dan menaikkan pinggul (uplift).
Penggunaan renda yang fleksibel pada LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL CORSETini mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.
Terdapat lubang angin pada LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini yang dapat memberi kesan selesa yang berpanjangan, mengawal keputihan, fungus dan bau yang tidak menyenangkan. Jadi u all akan rasa sentiasa bersih di bahagian alat sulit.Semuanya adalah dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL CORSET secara disiplin.
Fabrik paling tebal, bermakna fir paling banyak disini-memberi kesan maxima terhadap pembakaran lemak tebal di perut. Disamping akan memberi kesan memampat seterusnya mengemaskan lemak-lemak yang mengelember.
Rekaan mampatan dwi-lapisan berfungsi menyelaras lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik.
Renda eklusive pada LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini sangat lah tahan lasak dan tidak akan melipat atau menarik keatas seperti girdle lain. U all tidak perlu menurunkan kaki girdle dimana ia akan menetap disitu sejak ia dipakai sehinggalah waktu ditanggalkan.

Jika berminat, hubungi Eyra:
No. tel: 012-5428396 (Whatsapp, Viber)
Email: n_eira5@yahoo.com
BBM : 2a85bb93






No comments: