Friday, August 5, 2016

Vivix untuk yang tersayang


Assalamualaikum w.b.t

Sungguh lama tidak membebel di blog ni..
Maklumlah busy dengan kerja. Pastu takde idea pulak nak membebel.
Kali ni taknak membebel banyak pon.
Cuma nak share mengenai promo shaklee pada bulan lepas (Julai 2016) iaitu VIVIX!!!

Bayangkan harga runcit dari harga RM503.50

Ada promo 
Beli 6 FREE 1
Beli 2 LESS 5%

Kali ni Madame pejam mata je beli VIVIX. Walaupun mahal, tapi bila tengok testimoni semuanya menjadi.

Tak salah kalau kita mencuba kan.





Keistimewaan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA.

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix Shaklee

~Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
~Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
~Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
~Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
~Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
~Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
~Membantu merawat penyakit parkinson
~Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
~Meningkatkan kesihatan imum badan
~Menggalakan kesihatan keseluruhan


Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



** Saya sedang ikhtiar untuk suami supaya berhenti merokok & juga untuk kesuburan kami suami isteri untuk mendapat cahaya mata. Doakan kami. InshaAllah.



COD Area Ampang, Cheras dan Putrajaya

Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Putrajaya
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







0 comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, boleh hubungi saya.