Follow Us @soratemplates

Friday, October 21, 2016

Omega Guard : Elak makan ubat batuk kalau taknak mengantuk

Dah alang-alang buka laptop untuk buat kerja kita rajinkan diri untuk update blog ni..

Sekarang ni musim demam tau. Macam Eyra, start demam kalau SELSEMA muncul. Bila da start selsema mulalah BATUK pulak. Bila da batuk, ASMA pulak yang datang. Time ni mulalah pergi EMERGENCY department kat mana-mana hospital untuk ambik Neb.



Macam ni rupanya saluran pernafasan Eyra kalau asma ni attack. Patutlah payah nau nak bernafas.

Setelah berkenalan dengan Shaklee, Eyra mula membiasakan diri dengan makan suplemen untuk melindungi badan daripada demam. Bila rasa nak demam tu, cepat-cepat makan Vitamin C. Kalau hari biasa makan 2-3 biji sehari, tapi bila rasa badan tak sedap kita UP sikit. Kasi 6 biji pulak. Bila waktu malam makan, inshaAllah bangun esok pagi da rasa lega.

Sekarang memang da tak pandang ubat-ubat sepital ni tau. Takut. Sebab selalu mesti ada tulis. "Ubat ni akan menyebabkan mengantuk. Elak memaandu atau mengendalikan mesin selepas makan". Lebih kurang gitu la ayat nye kan..

Ok. kita straight forward. Nak cerita kalau dulu bila batuk, mesti makan ubat batuk yang color hitam tu. Kalau rasa tak hilang, makan kicap + limau kasturi pulak. Tak hilang jugak minum madu. 

TAPIIIII... sejak adanya OMEGA GUARD, katakan tidak kepada ubat batuk hitam. hehehe.. sebabnya Omega Guard Shaklee ni mengandungi omega 3Omega 3 ni berfungsi mencegah keradangan kat saluran pernafasan yang menyebabkan batuk atau selsema. Selain tu, ia juga akan melancarkan peredaran darah serta menghasilkan agen anti keradangan sekaligus akan meningkatkan tahap imun badan anak. Omega 3 juga turut berfungsi melegakan simptom batuk dengan melancarkan saluran pernafasan dan mencairkan kahak.


terbaikkk kan..


Tak rugi tau kalau beli Omega Guard ni. Sebab seisi keluarga boleh amalkan. 

Jom beli Omega Guard bulan Oktober ni. Ada promosi tau.




Bagaimana mahu membeli vitamin ini?
Cara 1
Anda boleh terus klik ke Omega Guard ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
Cara 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.
COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,
Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
IG : @eyranadzirah







No comments: