Follow Us @soratemplates

Friday, February 10, 2017

Buang Sel-sel mati di muka dengan Alfalfa


Alfalfa ni sangat bagus untuk mereka yang mengalami kulit kasar,hitam celah peha,lengan,ketiak dan sebagainya,,sorang dari customer saya suka beli alfalfa sebab kakinya yang dulu ada kemutu,,hitam,kering sekarang dah lembab.

Hari ni nak share sket ngan korang alfalfa  ni bukan setakat boleh telan untuk kesihatan tapi juga boleh dibuat masker ya,,lagi best tau sebab jimat boleh berspa dirumah sahaja,betul tak?

So mudah sangat masker alfalfa ni,korang pon boleh jadi pakar kecantikan kat rumah sendirilah,boleh la kalau nak apply kt muka husband pon boleh,so okey je.

Kalau anda rajin,buatlah masker 2 kali seminggu,,mesti anda boleh rasa kulit anda makin tegang,putih dan jerawat dan jeragat pun segan silu nak naik kat muka anda,

Jom tengok alfalfa yang besar gedabakkk nie,ada 700biji tau ni yang size besar,ada size kecik 330biji,untuk saya memang saya beli yang besar sebab jimat tau.





Bagaimana mahu membeli vitamin ini?
Cara 1
Anda boleh terus klik ke ALFALFA ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.

COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: