Follow Us @soratemplates

Friday, May 5, 2017

Office HQ Baru Shaklee

Gambar ni pinjam dari Master Z masa beliau berpeluang join tour HO baru dekat Sunway Geo Avenue, betul betul sebelah Sunway Medical Center. Mereka dan Master Hadhatina Mkb/Mohd Kamarul Baharin juga diberi peluang private tour masuk ke dalam office Shaklee, siap masuk bilik Helen lagi (Presiden Shaklee M). Ada few things yg mungkin korang perlu tahu.


SAIZ OFFICE SHAKLEE KINI LEBIH PADAT

Saiz office Shaklee yg baru sekarang ni separuh drpd saiz masa kat Sunway Pinnacle, walaupun jumlah staff tetap sama. Kenapa mereka bersempit begitu sekali? Supaya bajet yg mereka ada boleh digunakan untuk dapatkan kedai lokasi paling premium. Ya, mcm tu sekali mereka berkorban untuk "kedai" Shaklee ni.

2. LOKASI STRATEGIK


Masih lagi di Sunway, tapi sebab ianya betul betul nampak tepi simpang empat, siapa yang datang dari KESAS pun dah boleh nampak. Betul betul sebelah sunway medical center. Kalau prospecting kat sunway medical center, tentu mereka nak sihat, pergi beli vitamin kat sebelah.



3. ADA MEDICAL CHECKUP 

bawak ahli keluarga korg untuk buat medical check up dengan nutritionist secara berkala. Masa health fair mmg free untuk public, tapi lepas2 tu free untuk yg daftar ahli sahaja. Supaya, ahli keluarga yg perasan sihat sampai liat benor nak makan vitamin tu, sempat taubat untuk makan vitamin, sebelum sakit sampai bertemu ajal. Ini sgt penting, sbb masih ada dikalangan family kita yg masih keras kepala walau kita dah ingatkan dia, kan?

Dengan adanya office HQ Shaklee yang baru ni, korang boleh la dengan semangat waja mendaftar sebagai ahli dan boleh beli 10 top product best seller yang Shaklee dah list out ni. Top product dah tentunya Vivix! 






Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Ampang, Cheras, Sentul, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Ampang, Cheras, Sentul.

COD Area Ampang, Cheras dan Sentul







Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







No comments: