Follow Us @soratemplates

Wednesday, August 8, 2018

HOT PRODUK SHAKLEE : ESP (SOY PROTEIN)

Ramai kata ESP Shaklee atau nama panjangnya Energizing Soy Protein adalah produk hot yang perlu dimiliki oleh semua orang.

Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – ‘the first’ dan badan kita terdiri daripada
  1. 66% Water
  2. 25% Protein
  3. 8% Fats
  4. 1% Combination of Minerals & Vitamins 100%





NON-GMO SOY!

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program.
Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.






Pengambilan ESP Shaklee ketika berpantang

ESP atau soy protein isolate powder merupakan minuman protein yang kaya dengan asid amino yang tubuh badan kita perlukan.
Kebaikan ESP ketika pantang adalah:
  1. Mempercepatkan proses penyembuhan luka. Ini kerana protein berfungsi untuk membina sel-sel baru dan membaiki sel-sel rosak.
  2. Memberi tenaga. ESP juga berfungsi untuk memberi tenaga terutama buat ibu-ibu. Ianya terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Tumbuhan berprotein tinggi yang mengandungi 14 gram protein soya sihat dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan
  3. Menganjalkan payudara – Payudara hanya terdiri dari otot sahaja. Jadi makanan dalam membina otot adalah protein.Oleh yang demikian ESP sangat penting dalam menganjalkan semula payudara.
  4. Menghilang stretch mark – Seperti mana yang kita tahu, protein mampu mengatasi masalah yang paling ditakuti wanita selepas bersalin iaitu stretch mark. Fungsi protein dalam membina sel baru amat penting bagi mengatasi masalah ini
  5. Menambahkan susu badan – ESP mampu membantu menambah dan memekatkan susu ibu dalam pantang. tetapi pastikan si ibu kerap menyusukan anak atau pump susu.




COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
Instagram : @eyranadzirah







No comments: