Monday, June 6, 2016

Terus bertenaga di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t

Da masuk bulan Ramadhan bagi tahun 2016 dah. Buat Madame, ni tahun ke-2 Madame menyambut bulan Ramadhan sebagai seorang isteri. Perasaan? Sama je macam zaman bujang dulu.. heheh.. sebab pagi-pagi mak mertua yang masak. Yang berbezanya kena kejut suami yang kalau da tidur, BOMmmm kat sebelah meletup pon tak dengar.. hehehe..

So, uols da standby ke puasa ni? Kurma da beli? Lauk-lauk mentah da standby dalam fridge? Kali ni Madame nak share pasal SET RAMADHAN yang korang boleh consume supaya korang rasa lebih bertenaga sehingga waktu berbuka. 

Set Ramadhan yang korang boleh consume ialah:

SET PUASA
- ESP
- PERFORMANCE DRINK
- MEAL SHAKES
- CINCH TEA

SET TERAWIH
- OMEGA GUARD
- OSTEMATRIK
- CINCH TEA
- PERFORMANCE DRINK

SET TAHAJUD
- OSTEMATRIK
- HERB LAX
- OMEGA GUARD
- CINCH TEA



Berminat, sila wasap Madame di 0132117436

COD area Ampang, Cheras & Putrajaya

Penghantaran ke seluruh Malaysia.



Love, 

Shaklee Independent Distributor 
Pengedar Shaklee Sah Cheras & Ampang 
Whatsapp / SMS = 0132117436 
ID = 1207294 
FB Pages : AufaMadame 
 IG : @eyranadzirah

0 comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee, boleh hubungi saya.