Monday, June 6, 2016

POPIAlicious Sabar Menanti

Assalamualaikum w.b.t


Salam 1st Ramadhan untuk semua umat Islam di Malaysia mahupun di pelusuk dunia.

6 June 2016 merupakan tarikh keramat bagi kita semua kerana dapat bersama-sama menyambut bulan mulia SEKALI dalam setahun iaitu Bulan Ramadhan.

Macam mana korang? Da rasa lapar ke? Penat? Bagi Madame biasa-biasa je sbb kerja kat ofis sekarang ni, so tak banyak bergerak. heheh. =)

Ni nak habaq mai kt uols. Sempena bulan Ramadhan tahun ni, mak mertua Madame ada buka pasar jaudah di Bandar Baru Ampang. Nak tau jual apa tak? Tahun ni my MIL jual POPIAlicious.. Popia Goreng dan Popia Basah. Kalau korang nak tau rasa dia macam mana?? Kenalah pegi sendiri kat Bandar Baru Ampang tu.. Nanti cari banner Popia Sabar Menanti.

Yang penting, semua bahan my MIL hand-made tau..

Antara bahan dia:
- Bawang goreng
- Udang geragau
- Kulit popia
- Kuah popia

Semuaaaa buat sendiri tauuu.. dengan penuh kasih sayang..

Kalau nak gambar, juz ehsan dari Google jela.. Tak sempat lagi nak snap pic. 





COD Area Ampang, Cheras dan Putrajaya

Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,
Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Putrajaya
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
IG : @eyranadzirah







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...