Follow Us @soratemplates

Sunday, August 5, 2018

Anak Menangis Nak Menyusu, Ibu Sedang Bekerja. Mana Satu Lebih Utama? Ibu terpaksa menyusu di atas pentas peragaan

Baru-baru ini tular di media sosial apabila seorang ibu menyusu anak sambil menggayakan pakaian renang di atas pentas peragaan.




Ibu menyusu kadang-kadang tak boleh jangka bila anak lapar nak susu, kan? Kadang-kadang sampai tak keruan dibuatnya menanti bilalah si kecil ini nak susu.
Itulah yang terjadi pada ibu kepada Aria yang berusia lima bulan ini- Mara, seorang model pakaian renang Sports Illustrated.
Pada hari Ahad lalu, ketika tiba giliran Mara untuk menggayakan pakaian renangnya di Sports Illustrated Swim Search Show di Miami, dia menghadapi isu yang selalu dihadapi mana-mana ibu menyusu: si kecil Aria lapar.
Pertunjukan fesyen ini mula lambat dari sepatutnya dan bila hampir tiba giliran Mara, Aria sudah menangis kelaparan dan dia tak kisah kalau ibunya perlu buat kerja kerana dia hanya mahukan susu ibunya!
Kita semua tahu bagaimana susahnya untuk memujuk anak yang lapar. Mara sedar tentang hal ini, tapi sebagai seorang ibu yang bekerja, dia masih perlu keluar dan melakukan kerjanya.
Jadi, Mara mengambil keputusan untuk menyusukan Aria semasa catwalk di atas pentas dan menjadi perbualan orang ramai di media sosial!


SET MENYUSU UNTUK IBU BEKERJA





Uniknya dengan Shaklee, anda boleh membekalkan tubuh anda denganset suplemen yang sama bermula daripada merancang kehamilan, sedang hamil, bersalin, berpantang dan menyusu dengan Shaklee.
Set yang sama atau dengan tambahan beberapa item sahaja, boleh membantu menyokong anda sejak anda baru merancang menjadi ibusehinggalah anda sudah pun menyusukan bayi. Saya ingin berkongsi kehebatan set Shaklee ini dengan anda semua, setelah saya merasai sendiri perbezaan sebelum menggunakan Shaklee dan selepas menggunakan Shaklee semasa anak keempat, kelima dan keenam ðŸ™‚

Saya menggunakan Shaklee sepenuhnya sejak sebelum hamil sehingga menyusu. Apa produk untuk anda untuk fasa-fasa penting ini?
VITAMIN C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.
OMEGA GUARD Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.
VITALEA IRON memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.
B-COMPLEX membekalkan kesemua lapan vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, melengkapi jurang nutrisi vitamin B. Pengambilan asid folik yang mencukupi telah terbukti dapat mengurangkan risiko wanita daripada melahirkan bayi yang mengalami kecacatan otak atau saraf tunjang.
OSTEMATRIX diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembinatulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.
ESP adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein. Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
ALFALFA COMPLEX adalah tambahan untuk untuk ibu menyusu, kayadengan nutrien dan mineral untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan ibu-ibu yang menyusukan.





COD Area Ampang, Cheras dan Sentul






Penghantaran ke seluruh Malaysia
Love,

Your Shaklee Independent Distributor (ID = 1207294)
Pengedar Shaklee Sah Cheras, Ampang dan Sentul
Whatsapp / SMS / Call = 0132117436
FB Pages : AufaMadame
Instagram : @eyranadzirah







No comments: